Burgershot
The Last of Us Project - Printable Version

+- Burgershot (https://www.burgershot.gg)
+-- Forum: Other languages (https://www.burgershot.gg/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Forum: Polish/Polski (https://www.burgershot.gg/forumdisplay.php?fid=38)
+---- Forum: Filmiki i zdjęcia (https://www.burgershot.gg/forumdisplay.php?fid=47)
+---- Thread: The Last of Us Project (/showthread.php?tid=333)



The Last of Us Project - Riddick - 2019-04-17

[Image: NgiDamJ.png]

Cześć,

W 2014 roku w grudniu, gdy dni były zimne, ja nie miałem żony i mieszkałem samotnie w Anglii... Rozpocząłem prace nad nowym trybem gry dla SA-MP'a pod nazwą "The Last of Us (SA-MP) Project". Swego czasu nie chciałem o nim zbyt wiele wspominać oficjalnie... do czasu.

Króciutko

Na początku udało mi się stworzyć zespół, który pomógł mi w tworzeniu projektu. Mieliśmy swoje lepsze i gorsze dni, niektórzy opuścili projekt, a inni musieli niestety zostać usunięci. Nie mniej jednak dziękuję wszystkim za wkład oraz chęć pomocy mi w projekcie.

Od samego początku byłem jedynym deweloperem w kontekście skryptu/gamemode'u. Nie ma innej osoby, która tym zarządza. Prócz mnie jest jeszcze jedna osoba, która od niedawna zaczęła mi pomagać w riggowaniu modeli z oryginalnej gry The Last of Us (PS3/PS4)

Załoga

Riddick, który jest odpowiedzialny za development od samego początku oraz pełną dokumentację projektu. Utworzył on także pewną liczbę modeli oraz wykonał edycję niestandardowych animacji dla projektu. Jego zadaniem było także utworzenie osobnego installer'a dla serwera, który instaluje niestandardowe pliki do MP, aby docelowo wszyscy potencjalni gracze posiadali te same modyfikacji (tj. animacje, model itd.). Riddick jest założycielem projektu TLoU (SA-MP) Project.

Solidcal, nowy członek zespołu, który zajmuje się riggowaniem postaci z oryginalnych plików danych z gry The Last of Us (modele z wersji PS3/PS4). Solidcal dołączył do zespołu dwa miesiące temu. Jego prace można zobaczyć w sekcji "Zdjęcia" na dole postu.

Na temat trybu gry

Założeniem projektu: "The Last of Us (OpenMP ?) Project" NIE było stworzenie kolejnego trybu gry RP. W związku z tym, że projekt zawiera nazwę oryginalnej gry w tytule, oznaczało to, że projekt miał zawierać oryginalne pojęcie i zawartość z oryginalnej gry. Projekt podąża za właściwościami z gry Single-Player pomijając funkcjonalności z trybu Mutli-Player. Głównym zadaniem projektu było osiągnięcie jak najbardziej przybliżonego świata TLoU w SA-MP/OpenMP.

---
Było tutaj więcej informacji zawartych po angielsku, ale nie chce mi się już tłumaczyć, a Tobie czytać:)
---

Progress!

Modele obiektów, które są przedstawione na zrzutach ekranów są to głównie oryginalne obiekty GTA: SA. Część ludzi, która kiedyś była w zespole na stanowisku "Mapper" miała również dostęp do modeli niestandardowych (tzn. nowy utworzonych modeli + oryginalna tekstura)
  • Więcej na serwerze Discord (kliknij na logo Discord): Discord
  • Materiały na: YouTube
[Video: https://www.youtube.com/watch?v=gf-P9dEzowM&list=PLpvw0--ZfSu_imc3C0L0lwzjUfu5yJRHT&index=6]

_____________________
Różne mapy, które pozostały po członkach zespołu:
_____________________
Rozbudowa GUI plecaka (od początku po dzień dzisiejszy)
https://imgur.com/a/1FAnwgw


[Image: giphy.gif] [Image: giphy.gif]

[Image: Om1smcZ.gif] [Image: WvQ5gsE.gif]

[Image: F9ttDbM.gif] [Image: b6f1WbR.gif]

[Image: C7aDlQm.gif] [Image: lTAPLBf.gif]

[Image: DjKiY9z.gif] [Image: P8jgaT0.gif]

Podsumowanie :)

Dzięki za uwagę i przeczytanie posta (i tak jest o wiele krótszy jak kiedyś był). 
Jakby potrzeba było więcej informacji to proszę pisać. Chętnie udostępnię więcej prezentacji projektu.


RE: The Last of Us Project - Rocky Balboa - 2019-04-17

Jestem pod wrażeniem